Podmínky dodání

Objednávky jsou doručované za podmínek níže pouze v České republice.

V České republice je dodání zpoplatněno částkou 160 Kč.
Toto poštovné se neplatí při jakékoliv objednávce zboží převyšující 800 Kč (bez poštovného).

Doručení uskutečňuje společnost GLS. Zásilky jsou doručovány obvykle v průměrné lhůtě 4 dní (v případě dostupného zboží skladem) po přípravě vaší zásilky předáni k expedici.

V případě nepřítomnosti bude zanecháno oznámení o uložení zásilky s uvedením údajů kde a kdy si lze zásilku vyzvednout. Ve všech případech je nutné zkontrolovat stav zásilky a rovněž jejího obsahu. V případě nesrovnalostí musí být zásilka odmítnuta spolu s povinným zapsáním následujícího údaje na stvrzenku „odmítnuto z důvodu špatného stavu“ a rovněž data přijetí a podpisu. Současně s tím musí být telefonicky kontaktován zákaznický servis na čísle  731 010 111 (cena místního hovoru, od pondělí do pátku od 8:00 –  17:00 Pondělí - Pátek. V případě, že ke zjištění nesrovnalosti dojde až po doručení (ve lhůtě maximálně 3 dní od data obdržení zboží), musí být rovněž kontaktováno oddělení péče o zákazníky, které vám sdělí kroky, které je nutné podniknout.