Uživatelský manuál a často kladené dotazy AIR FORCE RH9051WO černý/modrý

Vysoká účinnost na všech typech podlah

Každodenní vysávání je nejlepší způsob, jak dosáhnout dokonale uklizené domácnosti. Aby tuto činnost co nejvíce usnadnila, uvádí značka Rowenta bezdrátový tyčový a současně i ruční vysavač Air Force™ 360. Tento model „tři v jednom“ se doma rychle stane vaším každodenním pomocníkem. Je lehký a mimořádně výkonný a lze jej i několikrát denně používat pro odstraňování prachu i z těch nejméně dostupných míst!

Referenční číslo : RH9051WO

Dokumentace

Časté otázky

Vaše zařízení se může přehřívat.
Zastavte zařízení a nechte jej alespoň 1 hodinu vychladnout.
Pokud problém přetrvává, obraťte se na zákaznický servis.
Nabíječka není správně připojena k zařízení nebo je vadná.
Zkontrolujte, zda je nabíječka správně připojena, nebo se obraťte na schválené servisní středisko a vyměňte nabíječku.
To je naprosto normální. Vysavač může zůstat trvale připojen k nabíječce bez jakéhokoli rizika.
Aktivovalo se tepelné jisticí zařízení.
Zastavte vysavač. Zkontrolujte, zda nic nebrání otáčení kartáče. Pokud se vyskytne překážka, odstraňte ji, očistěte kartáč a potom zapněte vysavač.
• Trubice nebo hadice jsou částečně ucpány: uvolněte je.
• Zásobník na prach je plný: vyprázdněte jej a vyčistěte.
• Zásobník na prach není správně nasazen: správně jej nasaďte.
• Sací hubice je špinavá: Vyjměte elektrický kartáč a vyčistěte jej.
• Pěnový ochranný filtr motoru je plný: vyčistěte jej.
• Rotující kartáč nebo hadice jsou ucpané: zastavte vysavač a vyčistěte jeho součásti.
• Kartáč je opotřebovaný: chcete-li vyměnit kartáč, obraťte se na autorizované servisní středisko.
• Opotřebený řemen: chcete-li vyměnit řemen, obraťte se na autorizované servisní středisko.
Je použita nesprávná nebo vadná nabíječka.
Chcete-li vyměnit nabíječku, obraťte se na autorizované servisní středisko.
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v příručce k zařízení a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud je zásuvka funkční, ale zařízení přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit a zaneste ho do autorizovaného servisu.
Zkontrolujte filtr. Pokud je ve špatném stavu, vyměňte jej.
Vyprázdněte zásobník na prach.
Zkontrolujte stav kartáče a v případě potřeby jej opravte nebo vyměňte.
Po dokončení cyklu nabíjení zkontrolujte, zda je baterie plně nabitá.
Pokud je baterie vadná, vyměňte ji.
Vaše zařízení obsahuje četné obnovitelné nebo recyklovatelné materiály. Předejte je v místním sběrném středisku.
Pokud se domníváte, že některá část chybí, zavolejte prosím na středisko služeb pro spotřebitele a my Vám pomůžeme najít vhodné řešení.
Přejděte prosím do sekce „Obchod s příslušenstvím“ na internetové stránce, kde můžete snadno nalézt cokoliv, co budete ke svému výrobku potřebovat.
Podrobnější informace naleznete v oddělení Záruční podmínky na této stránce.

Prohlédněte si exkluzivní nabídky obchodu s příslušenstvím