Menu

Rowenta je světoznámou značkou již od roku 1909.
Toto jsou milníky v historii značky.

od roku 1884 do 60. let 20. století Vznik značky

V roce 1884 založil průmyslník Robert Weintraud z Offenbachu společnost Weintraud & Co GmbH, která vyráběla kancelářské potřeby, kuřácké potřeby, lampy a hodiny.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

V roce 1909 zakládá značku Rowenta, jejíž název se inspiruje jeho jménem.

Rowenta rychle roste díky svému propracovanému designu a vysoce kvalitním produktům.

propracovanému designu
a vysoce kvalitním produktům.
V oblasti domácích spotřebičů

V oblasti domácích spotřebičůs nejmodernější technologií uvádí na trh úspěšně nové produkty.

  • První
    žehličky

  • První
    žehličky

  • První
    žehličky

1949

Uvedení první termostatem regulované žehličky s keramickými topnými články.
Nové logo.

od 60. let 20. století do roku 2000 Důraz na inovace

  • KG-22 cafetiere

    KÓDOVÉ OZNAČENÍ: KG-22

    Další informace

    Rowenta představuje produkt, který se stane hitem: kávovar KG-22. Kávovar KG-22, který proslul spíše pod názvem Filtermatic, se vyznačuje topnou deskou, která udržuje kávu teplou. Na tu dobu neuvěřitelně praktický kávovar KG-22 vděčí za svůj úspěch pozoruhodnému výkonu (1 litr kávy během několika minut) a jednoduchému oranžovo-bílému designu, který vypadá stylově na každé lince. Během pouhých 8 let se prodalo 1,1 miliónu těchto kávovarů!

  • PRVNÍ VYSAVAČE ROWENTA

    Další informace

    V 70. letech 20. století proslula Rowenta důrazem na detail, kvalitou a elegancí. Jako přední značka domácích spotřebičů rozšířila svoje portfolio o první vysavače: vertikální vysavače, podlahové leštiče a parní čističe. Rowenta přichází se zásadními produkty v takové míře, že se stává synonymem technologické inovace a výkonu.

  • LEHKÉ VYSAVAČE

    Další informace

    Rowenta představuje produkt, který se stane hitem: kávovar KG-22. Kávovar KG-22, který proslul spíše pod názvem Filtermatic, se vyznačuje topnou deskou, která udržuje kávu teplou. Na tu dobu neuvěřitelně praktický kávovar KG-22 vděčí za svůj úspěch pozoruhodnému výkonu (1 litr kávy během několika minut) a jednoduchému oranžovo-bílému designu, který vypadá stylově na každé lince. Během pouhých 8 let se prodalo 1,1 miliónu těchto kávovarů!

  • DIVERZIFIKACE V OBLASTI OSOBNÍ HYGIENY

    Další informace

    Kromě jiných aktivit Rowenta investuje také do rostoucího segmentu osobní hygieny. Její první elektrický zubní kartáček byl v Německu po dlouhou dobu nejlépe prodávaným produktem. Design, technologie a výkon jsou sloganem produktů Rowenta – přesně tak, jak si to její zakladatel představoval.

  • ROWENTA PŘINÁŠÍ REVOLUCI V ŽEHLENÍ

    Další informace

    Na počátku 90. let 20. století uvádí Rowenta na trh profesionální žehličky DE800 a DM800, ze kterých se časem stanou legendární žehličky a obrovský úspěch značky. V rámci neutuchajícího hledání inovací představuje Rowenta v roce 1991 žehličku Surfline. Ta ztělesňuje novou inovaci značky: systém „Heat and steam“ zajišťuje nepřerušovanou dodávku tepla a páry, takže nemusíte čekat, až se žehlička znovu nahřeje.

  • ÚPRAVA VLASŮ

    Další informace

    Spotřebiče určené k úpravě vlasů zahájily nový trend v 90. letech 20. století. Potřeba sledovat módní trendy se začíná objevovat v mladším věku. Dospělí mladší věkové kategorie si chtějí vlasy upravovat do stylu, který vyznávají jejich oblíbené celebrity. Díky spotřební strategii založené na studiích a pozorování hlavních globálních módních trendů (absolutně rovné vlasy, elegantní vlny, přirozená foukaná) vyvíjí skupina ucelenou řadu poloprofesionálních nástrojů pro styling vlasů.

  • DYMBO

    Další informace

    V roce 1994 Rowenta přichází s prvním kompaktním vysavačem Dymbo: lze jej nosit přes rameno a vyznačuje se stejně vysokým výkonem jako velká zařízení. Nedaří se vám vysát rohy místnosti? Trojúhelníková hlavice technologie Delta System spatří světlo světa v roce 1997.

  • NOVÁ SKLUZNÁ DESKA LASER

    Další informace

    Rowenta vyvíjí pod názvem Laser novou žehlicí desku pro žehličky, která je velmi odolná díky novému postupu tvrzení nerezové oceli. Díky systému otvorů určenému k hromadění a rozprašování páry je žehlení účinnější.

  • BEZSÁČKOVÝ VYSAVAČ INFINIUM

    Další informace

    Bezsáčkový vysavač Infinium značky Rowenta představuje samotnou podstatu výkonu, technologie a designu. Jeho tvůrce, Dick Powell, kladl důraz na to, aby byl jeho každý aspekt evidentní již na první pohled. Vysavač Infinium se vyznačuje nejen hladkými liniemi pláště, hlavicí Delta Activ a transparentním vyjímatelném zásobníkem, ale také technologií Air Force System, která se inspirovala leteckým průmyslem. Díky svému výkonu a futuristickému designu se vymyká jakýmkoliv kategoriím.

rozvoj značky Rowenta v mezinárodním měřítku

Rowenta zanechala trvalý dojem u náročných spotřebitelů, kteří byli uchváceni kvalitou jejích produktů a inovacemi.

od roku 2000 do současnosti Rowenta je věrná svým hodnotám

  • Design

  • Produkty Rowenta vyniká díky designu svých produktů.

    designu
    svých produktů.

    Stává se partnerem předních značek.

    partnerem
    předních značek.

    Její produkty stojí v popředí důležitých lokalit a akcí.

    v popředí
    důležitých lokalit a akcí.
    • v roce
      2004
      je Rowenta oceněna za řadu Brunch vytvořenou ve spolupráci s designérem Jasperem Morrisonem.
    • od roku
      2006
      Rowenta spolupracuje se soutěží Elite Model Look, pro kterou nabízí exkluzivní řadu produktů pro úpravu a styling vlasů.
    • v roce
      2008
      se Rowenta stává součástí této proslulé módní události. Produkty Rowenta používají v zákulisí špičkoví stylisté.
    • v roce
      2012
      je kadeřnickým salónům po pětiletém výzkumu ve spolupráci se značkou L'Oréal představena žehlička na vlasy Steampod.
  • Ekologické štítky

  • Rowenta se zavázala minimalizovat dopady svých produktů na životní prostředí a současně zajistit vysokou úroveň výkonu.

    dopady
    svých produktů na životní prostředí a současně
    zajistit vysokou úroveň výkonu.

    Náročný úkol pro splnění jejích ambicí

    ambicí
    • v roce

      2012
      byla uvedena na trh řada Rowenta Eco Intelligence, jejímž cílem bylo snížení spotřeby energie při zachování výkonu produktů.
    • Rowenta spolupracuje na této řadě se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF), aby životním cyklem svých produktů přispívala k ochraně životního prostředí.
  • Snadné použití

  • Rowenta investuje do výzkumu nového designu produktů, který by zaručoval optimálně snadné použití bez negativního vlivu na dosažené výsledky.

    nový produktový design
    který by zaručoval optimálně snadné použití bez negativního vlivu na dosažené výsledky.
    • po dobu
      15 let
      pracuje Rowenta ve všech produktových segmentech na snižování hlučnosti produktů.
    • Vysoušeč vlasů Rowenta Silence AC Sensor s pětkrát nižší hlučností s cílem zajistit větší pohodlí je úspěšně představen v roce
      2011
    • S hlučností 62 dB(A) je vysavač Silence Force Extreme „nejtišším vysavačem“ na trhu.
    • Silence Steam. Tón v oboru udává název nového parního generátoru Rowenta, který se vyznačuje hlučností sníženou o 15 dB.
    • v roce
      2013
      Produkt Soft Extreme zbavuje ženy bolesti při epilaci. Žehlička Volum'24 Respectissim zajistí objem na celý den a současně pečuje o vaše vlasy.

2014 Technologie pro lepší život

 

Nová charakteristika zdůrazňující DNA značky: lepší život díky vysoce výkonné technologii, která poskytuje dokonalé výsledky.

Porovnat