ROWENTA Robotický vysavač X-PLORER S120 AI Aqua s umělou inteligenci RR7877

Robotický vysavač X-PLORER S120 AI Aqua s umělou inteligenci RR7877
Umělá inteligence to vyřeší za vás!

Robotický vysavač Rowenta X-PLORER Serie 120 AI nabízí dokonalé výsledky, zatímco vám dá volné ruce, a to s nejmodernější technologií detekce nízkých překážek a vysoce personalizovaného čištění vylepšeného o umělou inteligenci. Tento průlomový robotický vysavač je vybaven technologií laseru a kamery k detekci překážek až o 33 % níže než většina tradičních laserových robotických vysavačů. Díky tomu se vyhýbá drobným předmětům na podlaze spolu s čištěním 4v1, které zanechá váš domov dokonale čistý.

Referenční číslo : RR7877WH

Výhodyproduktu

Robotický vysavač Rowenta X-PLORER S120 AI Aqua s umělou inteligenci

Robotický vysavač Rowenta X-PLORER Serie 120 AI využívá nejmodernějších technologií a snadnou obsluhu přes mobilní aplikaci. Díky chytré navigaci s technologií laseru + kamery a senzorové zpracovávání v reálném čase zaznamená překážky až o 33 % níže než většina laserových robotických vysavačů, takže nabízí mimořádně precizní pohyb a bezstarostné použití bez zbytečného narážení. Hi-tech navigace s využitím technologie umělé inteligence poskytuje jedinečnou personalizaci spolu s doporučeními na základě zvyků, automatických zakázaných zón na základě předchozího použití, snadné úklidové rutiny, kompatibilitu s hlasovými asistenty a integraci do chytrého domova*. Objevte snadné domácí mapování, řízení více místností/podlaží, automaticky nastavitelnou intenzitu sání a vysoký sací výkon až 2 700 Pa. Technologii doplňuje výkon v podobě úklidu 4v1, po kterém bude váš domov dokonale čistý a který má řadu působivých funkcí. *K dispozici v roce 2022

Technické parametry / porovnání

Účinnost čištění
Technologie Otočný centrální kartáč  
Typ kartáče Gumový kartáč  
Boční kartáč 2  
Motorizace Digitální motor  
Výkonové stupně 3  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Navigace
Řízení úklidu ve více místnostech    
Monitoring překážek Laser kamera  
Senzory proti pádu ze schodů Ano: 6 senzorů  
Virtuální zeď Ano: přes aplikaci  
Level of room coverage (Navigation technology) Best-in-class (laser or laser+camera)  
Home mapping in the App Room management and cleaning report  
Připojení
Scheduling    
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)    
Typ baterie Lithium ion  
Provozní doba 120 min  
Provozní doba
Provozní doba (min. poloha) 120  
Způsob nabíjení Dokovací stanice  
Samonabíjení    
Funkce Dobít a jít    
Vybavení
Mluvící robot Ne  
Ostatní Obsahuje 2 standardní mopy  
Ergonomie
Úroveň hluku 65  dB(A)
Rozměry/hmotnost
Rozměry 340 x 97  mm
Design
Barva Bílá  

Prohlédněte si exkluzivní nabídky obchodu s příslušenstvím

Dokumentace

Časté otázky

Aplikace pro roboty je určena výhradně pro chytré telefony.
Pokud vaše síť není v seznamu dostupných sítí viditelná, přesuňte prosím zařízení blíže ke zdroji internetu.
Pokud síť stále není viditelná, nemusí být se zařízením kompatibilní. Podporovány nejsou zejména 5GHz sítě. Nahlédněte do seznamu kompatibilních zařízení.
Můžete přejít do nastavení svého chytrého telefonu a zkontrolovat, zda je váš chytrý telefon připojen k domácímu WiFi. Vaše domácí WiFi musí mít připojení k internetu.
Pokud i po několika neúspěšných pokusech dojde k nějaké chybě, postupujte takto:
Stiskněte tlačítko „Home“ na zařízení na 5 sekund a zkontrolujte, zda kontrolka Wi-Fi bliká.
Pokud se tak nestane, vypněte a znovu zapněte zařízení pomocí spínače pod robotem.


Pokud chyba přetrvává, může to být nesprávným použitím telefonu:

Telefon se systémem Android:
Během připojování se aplikace připojí k robotovi automaticky. Důležité je, abyste zůstali k této nové síti připojeni.
V závislosti na konkrétním telefonu se během připojování mohou objevit různá dialogová okna:
• Pokud vám dialogové okno nabídne změnu sítě, protože ta současná nemá přístup k internetu, odmítněte.
• Jestliže se zobrazí dotaz, zda chcete zůstat připojeni k síti bez internetu, souhlaste.
• Pokud se zobrazí zpráva, že síť nemá přístup k internetu, bez nabídky změny sítě, nedělejte nic.

iPhone:
Při připojování k zařízení se zobrazí dialogové okno, které vás vyzve k připojení k síti „SEB_ACCESS_POINT“. Potvrďte akci klepnutím na tlačítko „Join“ (Připojit).
Pokud se vám tento krok opakovaně krok nedaří, restartujte telefon a zkuste to znovu.
Po zadání hesla dojde při připojování k síti Wi‑Fi k nějaké chybě.

1. Zkontrolujte heslo k síti Wi‑Fi a pečlivě ho znovu zadejte.
2. Držte chytrý telefon v blízkosti zařízení a internetového modemu, dokud nedojde k připojení.
3. Zařízení nelze připojovat k veřejným sítím, jaké jsou k dispozici například v hotelích.
4. Telefon se systémem Android: Při připojování k zařízení se může zobrazit dialogové okno. Během připojování se aplikace připojí k robotovi automaticky. Důležité je, abyste zůstali k této nové síti připojeni.
V případě použití některých telefonů se můžete setkat například s těmito problémy:
• Pokud vám dialogové okno nabídne změnu sítě, protože ta současná nemá přístup k internetu, odmítněte.
• Jestliže se zobrazí dotaz, zda chcete zůstat připojeni k síti bez internetu, souhlaste.
• Pokud se zobrazí zpráva, že síť nemá přístup k internetu, bez nabídky změny sítě, nedělejte nic.

Pokud se opakovaně nedaří:
• Restartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypněte a znovu zapněte zařízení pomocí spínače pod robotem.
Po zadání hesla dojde při připojování ke cloudu k nějaké chybě.

• Při připojování ke cloudu je potřeba se připojit k internetu, aby bylo možné zařízení spárovat. Za tím účelem můžete aktivovat mobilní data nebo se automaticky znovu připojit k domácí síti.
• Zkontrolujte správnost nastavení data a času v telefonu a případně ho opravte. Při nesprávném nastavení se nebude možné připojit.

Pokud se opakovaně nedaří:
• Restartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypněte a znovu zapněte zařízení pomocí spínače pod robotem.

Po několika neúspěšných pokusech můžete zařízení resetovat:
Stiskněte současně tlačítka „Home“ a „Start“, dokud tlačítka nezačnou blikat, čímž potvrdí aktivaci.
U některých telefonů Xiaomi může při připojování docházet k problémům. Může se zobrazit neobvykle velký počet automaticky otevíraných oken.
Týká se to telefonů se systémem MIUI (jako například modely Redmi a Pocophone).

V takovém případě zkuste provést následující kroky:
Nastavení > Aplikace > Spravovat aplikace > Roboty Rowenta > Další oprávnění. Na této stránce přijměte oprávnění ke změně připojení k Wi-Fi.
Nastavení > Wi-Fi > Další nastavení > Asistent Wi-Fi. Na této stránce deaktivujte dostupné možnosti.
Existuje několik možných důvodů:
• Nezadal(a) jste správnou e-mailovou adresu pro účet. Prosím, ověřte.
• Nezadal(a) jste správné heslo. Chcete-li provést reset, požádejte e-mailem o dočasné heslo a poté změňte heslo v nabídce aplikace.
Zkontrolujte, zda je vaše zařízení kompatibilní: Seznam kompatibilních zařízení
Zkontrolujte, zda jsou ve vašem chytrém telefonu oznámení povolena.
Přejděte do „Nastavení” chytrého telefonu > „Oznámení” a ujistěte se, že jste povolili oznámení pro aplikaci „Rowenta Robots”.
Při úpravách mapy můžete pomocí tlačítka „Zóny“ vytvořit a upravit dva různé typy zón:
• „No-go zone“ (Vynechaná zóna) je prostor, kam je přístup robota zakázán.
• „Zóna úklidu“ je vymezená oblast, kde smí robot uklízet (např: dětské hřiště nebo prostor pod pohovkou).

Na mapě můžete vytvořit libovolný počet zón.
Na domovské stránce aplikace klikněte na název aktuální mapy, poté přejeďte doleva a klikněte na „Přidat mapu”.

Můžete také přejít do „Nastavení” aplikace > „Moje mapy” > „Přidat mapu”. Váš robot zahájí průzkum prostředí a vytvoří novou mapu. V závislosti na ploše může průzkum trvat několik minut. Vyčkejte prosím do konce průzkumu. Poté zvolte název nové mapy a potvrďte ji.
Přejděte do „Nastavení” aplikace > „Moje mapy”, vyberte mapu, kterou chcete odstranit, a výběrem ikony koše v pravém horním rohu mapu odstraňte.
Přejděte do „Nastavení” aplikace > „Moje mapy”, vyberte jednu ze svých map a přejděte k nástrojům pro úpravy.
Nevysávejte vlhké povrchy, jakékoliv tekutiny, horké předměty (žhavý popel, cigarety), velmi jemné materiály (sádru, cement, popel atd.), velké ostré odpadní předměty (sklo), škodlivé látky (ředidla, brusiva atd.), agresivní látky (kyseliny, čisticí přípravky atd.), hořlavé a výbušné látky (na bázi ropy nebo alkoholu).
Stanici nabíjecí základny umístěte na zeď, na plochý povrch a tak, aby ji robotický vysavač mohl snadno nalézt.
Na daném místě se nesmí nacházet žádné překážky (ani koberečky). Ponechte alespoň 1,5 metr volného prostoru nalevo a napravo od stanice základy a 2 metry volného prostoru před stanicí základny. Pokud stanici umístíte do rohu nebo pokud bude obtížné ji nalézt, robotický vysavač ji nebude moci dosáhnout.
Napájecí kabel stanice základny natáhněte podél zdi.
Více informací naleznete v pokynech v uživatelské příručce.
Stanici nabíjecí základny ponechte stále zapojenou (pokud nabíjecí stanice není aktivována, není dostupná funkce automatického dobíjení).
Ano, váš robotický vysavač je vybaven senzory proti pádu, které detekují schody a mezery.
Mohou však nastat situace, kdy senzory nejsou tak účinné. Účinnost senzorů mohou ovlivnit například zakřivené hrany schodiště, koberce vedle schodů, kluzké povrchy či překážky.
Před spuštěním robotického vysavače se ujistěte, že v daném prostoru nejsou žádné překážky, napájecí šňůry, oblečení nebo jiné potenciálně nebezpečné předměty, které by mohly způsobit poruchu zařízení nebo jiné nehody.
Ano, robot lze nabíjet na nabíjecí stanici, i když je hlavní vypínač robotu vypnutý.
Robotický vysavač má 3 režimy ovládání:
• „Permanent map“ (Trvalá mapa) (přizpůsobení čištění pro jednotlivé místnosti),
• „No-go zones“ (Vynechané zóny) (pro definování, ve které zóně by robot neměl čistit),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (k čištění lokalizované oblasti).
Chcete-li odeslat robot zpět do dokovací stanice, stiskněte tlačítko „Home“ (Výchozí poloha) na robotu.
Pokud robot zahájí čištění z dokovací stanice, vrátí se do dokovací stanice.
Robotický vysavač vždy uchovávejte v dokovací stanici, pokud jej nepoužíváte.
Pokud plánujete robot delší dobu nepoužívat, plně jej nabijte a poté z něj vyjměte baterii (ujistěte se, že je robot při vyjmutí baterie vypnutý). Skladujte robot a baterii na chladném suchém místě. Každé 3 měsíce baterii nabijte.
Zařízení nepoužívejte. Nedotýkejte se svorek, abyste předešli jakémukoliv nebezpečí. Nabíjecí stanici musíte odpojit ze zásuvky a nechat ji vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.
Nádobu na prach vysypte do odpadkového koše po každém použití. Těsnění sběrače prachu otřete hadříkem.
Doporučuje se čistit centrální kartáč nejméně jednou týdně.
Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Doporučuje se čistit filtry nejméně jednou týdně.
Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Je nutné pravidelně čistit levé, pravé a přední kolečka, aby se odstranily zamotané vlasy a nitě.
Doporučuje se otírat senzory a nabíjecí kontakty (robotu a nabíjecí základny) čistým suchým hadříkem jednou týdně.
Před čištěním senzorů a nabíjecích kontaktů vypněte robot.
K čištění robotického vysavače nepoužívejte žádné čisticí prostředky.
U některých částí můžete použít vodu, u ostatních můžete použít pouze suchý hadřík. Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Doporučujeme měnit filtr na jemný prach a pěnový filtr každých 6 měsíců.
Boční kartáče by měly být vyměněny za nové každých 6 měsíců.
Zařízení nepoužívejte. Abyste předešli jakémukoliv nebezpečí, musíte je nechat vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.
Zkontrolujte:
Zda není nádoba na prach plná.
Čistotu filtrů.
Zda nějaký předmět nebo smetí neblokuje sací otvor na spodní straně robotického vysavače.
Existuje několik možných důvodů:
• Pokud robot nezačal s čištěním ze své dokovací stanice, nevrátí se k ní. V tomto případě se robot vrátí do svého výchozího bodu.
• Pokud robot vysává v režimu Spot (Lokalizovaný), robot se vrátí do výchozího bodu.
• Pokud je robot zvednut a položen zpět na zem, pokusí se sám sebe přemístit. Pokud to nedokáže, vrátí se do svého výchozího bodu.
Zkontrolujte následující:
• Nabíjecí stanice nesmí být instalována na koberci.
• Nabíjecí stanice nesmí být vystavena slunečnímu záření ani se nesmí nacházet v blízkosti zdroje tepla.
• Volný prostor z boku a na přední straně nabíjecí stanice odpovídá pokynům v uživatelské příručce.
• Zástrčka je správně připojena k nabíjecí stanici.
• Nabíjecí kabel je připojen k elektrické síti.
• V okolí nabíjecí základny nejsou žádné překážky.
• V blízkosti kontaktů nabíjecí stanice nejsou žádné předměty.
• Nabíjecí stanice je aktivována (kontrolka LED svítí zeleně).

Pokud po kontrole těchto prvků robot stále nemůže najít základní stanici, kontaktujte schválenou společnost opravující vysavače.
Můžete provést následující úkony:
• Vypněte a znovu zapněte hlavní vypínač.
• Odpojte kabel a znovu jej připojte k nabíjecí stanici.
• Ujistěte se, že nabíjecí kontakty a okénka senzoru nejsou zanesené, a poté otřete hlavní tělo a nabíjecí stanici suchým hadříkem. Nezapomeňte vypnout hlavní vypínač a robot a poté jej pečlivě osušit.
• Zkontrolujte, zda v blízkosti nabíjecí stanice nejsou žádné překážky, jako je reflexní předmět, židle apod.

Pokud ani po těchto krocích automatické nabíjení stále nefunguje, obraťte se na schválenou společnost, která opravuje vysavače.
Je to obvyklé. Vysavač může zůstat připojen k dokovací stanici bez jakéhokoli rizika.
Upozornění: používejte pouze určenou nabíječku.
Zkontrolujte následující:
• Zda je spínač pod robotem v poloze „ON“ (Zapnuto).
• Zda svítí displej. Pokud ne, nabijte robot na základní stanici.
Zkontrolujte následující:
• Pod koly nejsou žádné překážky.
• Robot není blokován kvůli rozdílům v úrovni podlahy.
• Není zobrazena žádná chybová zpráva. (viz část Odstraňování problémů a kódy chyb v uživatelské příručce)
Můžete provést následující úkony:
• Dbejte na to, aby do 10 cm od schodiště/mezery nebyly žádné překážky.
• Okénka senzorů otřete suchým hadříkem.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na schválenou společnost provádějící opravy vysavačů.
Ujistěte se, že kartáč není ucpaný. Vyčistěte kartáč od zamotaných vlasů a vláken.
Pokud je kartáč poškozený, vyměňte jej za nový.
Blikající indikátor a zvukový signál indikuje chybu.
Další podrobnosti o chybě a řešení najdete v uživatelské příručce.
Můžete provést následující úkony:
• Zkontrolujte, zda není ucpaný vstupní kanál.
• Zkontrolujte, zda je zásobník na prach správně namontován.
• Vyprázdněte zásobník na prach, pokud je plný.
• Vyjměte centrální kartáč a vyčistěte jej.
• Zkontrolujte, zda není ucpaný filtr.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na schválenou společnost provádějící opravy vysavačů.
Pokud robot rozpozná riziko, je aktivována bezpečnostní funkce motorem poháněného kartáče.

Mohou nastat dvě situace:
Motorem poháněný kartáč se zasekne: robot se jej pokusí uvolnit a zastaví vysávání a motorem poháněný kartáč.
Robot se pokusí uvolnit kartáč: pokud to není možné, vypne se a budete jej muset vyčistit ručně.

Pokud se kartáč zasekne v hustém koberci kvůli dlouhým a/nebo silným vláknům nebo robot vysává koberec po dlouhou dobu, kartáč se přestane otáčet a robot bude nadále vysávat bez něj.
Robot může zaznamenat určité problémy představované chybovými kódy.
Další podrobnosti o chybových kódech a řešeních najdete v uživatelské příručce.
Filtr může být vložen nesprávně. Zkuste správně umístit filtr do otvoru na jeho držáku.
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v příručce k zařízení a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud je zásuvka funkční, ale zařízení přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit a zaneste ho do autorizovaného servisu.
1. Zkontrolujte, zda je robot správně připojen k bezdrátové síti (kontrolka WiFi robotu svítí).
Pokud tomu tak není, vypněte a znovu zapněte přepínač „ON/OFF“ (ZAP/VYP) umístěný pod robotem, pokud je robot v dosahu vaší bezdrátové sítě.

Pokud je kontrolka stále zhasnutá, může to být z několika důvodů:
• Robot může být vypnutý nebo nemusí být dostatečně nabitý.
• Robot je mimo dosah vaší sítě WiFi.
• Změnili jste heslo pro vaši síť WiFi. Robot tedy již není připojen k vaší síti WiFi. Musíte robot restartovat a znovu jej připojit.
• Interní software robotu se nepodařilo správně aktualizovat. Postupujte podle pokynů krok za krokem.


2. Kontrolka WiFi robotu svítí, ale aplikace se nemůže připojit.
Váš chytrý telefon není připojený k internetu (síť WiFi nebo 3G/4G).
Tento stav je normální, protože jste připojeni k zařízení, které nemá připojení k internetu.
U některých chytrých telefonů se po připojení k WiFi zařízení může zobrazit zpráva s výzvou k potvrzení, že chcete zůstat v této síti bez připojení k internetu. Aby bylo spojení úspěšné, musíte odpovědět, že se přesto chcete připojit k této síti.
Restartujte robota pomocí přepínače, který je pod ním.
Ne, spotřebič je určen pouze pro vnitřní použití.
Ano, senzory robotického vysavače nevyžadují ke své funkci při vysávání světlo.
Robotický vysavač je účinný na tvrdých površích podlah, včetně dlaždic, parket, laminátu, vinylu a koberců, které nejsou silnější než 1,5 cm.
Ano, pro udržení čistoty se doporučuje používat robotický vysavač, ale stále existují povrchy, kde robotický vysavač nefunguje tak efektivně jako nerobotické vysavače.
Ano, pomocí mobilní aplikace můžete naplánovat jeden úklidový proces nebo nastavit funkci denního úklidu.
Robot je omezen na jeden program denně, aby bylo zajištěno optimální čištění všech přístupných místností.
Ano. Po úplném nabití se robot přepne do režimu spánku.
Ano, sníží-li se při čištění úroveň nabití baterie, robot se automaticky vrátí k nabíjecí základně.
Po dokončení nabíjení vysavač znovu spustí proces čištění.
Důvodem je, že robot nezačal čistit ze své dokovací stanice: protože se robot vrací do svého výchozího bodu, vrátí se na místo, kde začal vysávat v režimu Spot (Lokalizovaný).
Vaše zařízení obsahuje četné obnovitelné nebo recyklovatelné materiály. Předejte je v místním sběrném středisku.
Pokud se domníváte, že některá část chybí, zavolejte prosím na středisko služeb pro spotřebitele a my Vám pomůžeme najít vhodné řešení.
Přejděte prosím do sekce „Obchod s příslušenstvím“ na internetové stránce, kde můžete snadno nalézt cokoliv, co budete ke svému výrobku potřebovat.
Podrobnější informace naleznete v oddělení Záruční podmínky na této stránce.
Robotický vysavač má 3 výkonové režimy: Silent (Tichý), Normal (Normální) a Boost (Zvýšený).
V mobilní aplikaci můžete také aktivovat různé režimy výkonu.
Nabití prázdné baterie bude trvat 3 hodiny.
Můžete svůj robot sdílet tak, že si každá osoba stáhne aplikaci pro robot od společnosti Rowenta a bude postupovat podle pokynů pro připojení.
Aby mohl váš chytrý telefon detekovat vaše WiFi, aplikace potřebuje povolení ke zjišťování polohy podle požadavků Google.
Pokud toto povolení neudělíte, váš chytrý telefon nebude moci najít vaše zařízení a nebude schopen pokračovat v párování.
Tyto informace nebudou použity ani uloženy.
Robot může na baterii běžet až 120 minut.