Questions fréquentes forfaits de réparation

Služba jednorázové pevné ceny opravy

Máte nějaké dotazy ohledně vaší jednorázové opravy za pevnou cenu?

Ušetřete čas tím, že najdete odpověď na pár kliknutí.

Časté dotazy týkající se jednorázové pevné ceny opravy

Proces jednorázové pevné ceny opravy

Proces objednání

„Co mohu dělat, když jsem neobdržel své dokumenty – fakturu, poukaz na opravu, přepravní štítky, odkaz na sledování zásilky – e-mailem do 3 hodin po objednávce jednorázové opravy za pevnou cenu?
Všechny podrobnosti a dokumenty týkající se vaší objednávky jednorázové pevné ceny opravy jsou k dispozici v části Můj účet / Moje objednávky a uvedeny pod příslušným číslem objednávky.

Pokud svou objednávku v této nabídce nenajdete, znamená to, že objednávka nebyla potvrzena, a proto vám neměla být účtována. Poté vám navrhujeme zadat objednávku znovu.

V případě, že vám byly stále účtovány poplatky nebo pokud dokumenty nejsou součástí vaší objednávky, kontaktujte prosím Zákaznický servis prostřednictvím příslušného formuláře Kontaktní formuláře nebo telefonicky na čísle 731 010 111 (cena za číslo se standardní sazbou) od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin.
Kde najdu dokumenty a odkaz na sledování stavu služby jednorázové opravy za pevnou cenu?
Všechny podrobnosti a dokumenty týkající se vaší objednávky jednorázové pevné ceny opravy jsou k dispozici v části Můj účet / Moje objednávky a uvedeny pod příslušným číslem objednávky.

Pokud dokumenty nejsou součástí vaší objednávky, kontaktujte prosím Zákaznický servis prostřednictvím příslušného formuláře Kontaktní formuláře nebo telefonicky na 731 010 111 (cena za volání se standardní sazbou) od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin.
Můj místní autorizovaný servis není zahrnut ve vašem seznamu autorizovaných servisů, mohu ho požádat, aby mi opravil spotřebič?
Služby jednorázové opravy za pevnou cenu podporují autorizované servisy, které se zapojili do programu. Pokud váš autorizovaný servis není zahrnut v našem seznamu, služba nebude poskytována v rámci nákupu jednorázové opravy za pevnou cenu.
Mohu požádat o dvě jednorázové opravy za pevnou cenu ve stejné objednávce?
Každá služba jednorázové opravy za pevnou cenu se vztahuje pouze na jednu konkrétní objednávku, která nemusí zahrnovat jiné produkty nebo služby jednorázové opravy za pevnou cenu. Pokud potřebujete různé opravy, zadejte prosím pouze jednu objednávku na službu jednorázové opravy za pevnou cenu.
Musím si vytvořit účet, abych mohl zadat objednávku jednorázové opravy za pevnou cenu?
Vytvoření účtu je povinné, aby vše splnilo vaše očekávání. Zákaznický účet vám umožňuje využívat mnoho funkcí, jako je možnost sledovat vaše objednávky, registrovat vaše spotřebiče a balíčky, přihlásit se k odběru našeho newsletteru a zaregistrovat autorizovaný servis.
Mohu si zakoupit službu jednorázové pevné ceny opravy přímo u autorizovaného servisu?
Prodej jednorázové opravy za pevnou cenu je kompletní a exkluzivní možností nabízenou naší značkou a pouze na našich webových stránkách.
Formulář pro hledání autorizovaného servisu nefunguje.
Pokud nemůžete zobrazit mapu pro geolokaci dostupných autorizovaných servisů, může se jednat o dočasný technický problém. Doporučujeme Vám, abyste kontaktovali náš zákaznický servis na naší stránce Kontakt / Jiné / Porucha internetu a zkusili zadat objednávku ještě jednou.

Platba a vrácení peněz

Mohu si objednat jednorázovou opravu a zaplatit, až když dostanu zpět svůj opravený spotřebič?
Jednorázovou opravu za pevnou cenu je nutné zaplatit při objednání. Vzhledem k tomu, že cena každé jednorázové opravy je pevná a jedinečná pro každou kategorii spotřebičů, nebudou vám při vrácení vašeho opraveného spotřebiče účtovány žádné dodatečné náklady.
Vrácená částka byla nižší, než se očekávalo. Jak je to možné?
V zákonné lhůtě 14 dnů jste podali žádost o odstoupení od smlouvy po zakoupení služby jednorázové pevné ceny opravy. Pokud oprava nezačala, znamená to, že jste svůj spotřebič nedoručili autorizovanému servisu, takže byste měli obdržet plnou náhradu. V opačném případě kontaktujte náš zákaznický servis.

Právo na odstoupení od smlouvy

Co mohu udělat, když chci zrušit svou objednávku jednorázové opravy za pevnou cenu?
Na zrušení objednávky jednorázové pevné ceny opravy máte 14 pracovních dnů od data nákupu.

Pokud jste svůj spotřebič ještě nepředali do autorizovaného servisu, můžete požádat o zpětné proplacení poukazu na jednorázovou opravu za pevnou cenu prostřednictvím naší kontaktní stránky Kontaktní formuláře / Zadaná objednávka na internetu / Storno objednávky - Lhůta pro odstoupení od smlouvy /nebo telefonicky na 731 010 111 (cena za volání se standardní sazbou) od pondělí do pátku 8:00 - 17:00 hodin.

V případě, že jste svůj spotřebič již předali do autorizovaného servisu, přečtěte si prosím část týkající se práva na odstoupení od smlouvy v našich Všeobecných prodejních podmínkách, abyste se seznámili s pravidly pro vrácení peněz, a co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis na 731 010 111 (cena za volání se standardní sazbou) od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin. Vezměte prosím na vědomí, že použití on-line formuláře může vyžadovat delší dobu zpracování, což neumožňuje okamžitě zastavit již zahájenou opravu.

Odesílání a přijímání

Můj spotřebič má mnoho provozních dílů a příslušenství, musím je všechny předat autorizovanému servisu spolu se spotřebičem?
Musíte přinést pouze příslušenství, které je nezbytné pro diagnostiku a testování výrobku, aby bylo možné Váš spotřebič opravit. V případě potřeby si Váš autorizovaný servis vyžádá příslušenství potřebné pro tuto diagnostiku.
Jak mám vyplnit poukaz na jednorázovou opravu za pevnou cenu?
Poukaz na jednorázovou opravu za pevnou cenu musí být kompletně vyplněn před odesláním nebo odevzdáním spotřebiče. Musíte uvést:
  • Vaše údaje: jméno, příjmení, e-mail (nutné pro získání informací o průběhu opravy od autorizovaný servis)
  • co nejpřesnější popis zjištěné poruchy
  • seznam odnímatelného příslušenství potřebného pro diagnostiku a testování produktu, které dodáváte se spotřebičem
  • datum
  • váš podpis
Co dělat, když chci změnit autorizovaný servis pro využití služby jednorázové opravy za pevnou cenu?
Při objednávce jednorázové pevné ceny opravy jste si vybrali autorizovaný servis. Je možné změnit autorizovaný servis. Jediné, co musíte udělat, je zkontrolovat, zda je vámi vybraný nový autorizovaný servis zahrnut v našem seznamu se zmínkou „Jednorázová pevná cena opravy“ s podrobným popisem poskytovaných služeb (viz mapa autorizovaný servis). Abyste mohli uplatnit svůj poukaz na jednorázovou opravu za pevnou cenu, předložte svůj původně vydaný poukaz nově vybranému autorizovanému servisu. Adresa původního autorizovaného servisu nikdy neruší platnost původního poukazu.

Proces opravy

Co se stane, když na mém spotřebiči není zjištěna žádná závada?
Pokud při diagnostice v autorizovaném servisu nebude zjištěna žádná závada, bude vám jednorázová cena za opravu uhrazena a spotřebič vám bude vrácen.
Můj spotřebič nelze opravit.
Zavazujeme se, že pokud je to možné, zajistíme, že naše spotřebiče budou způsobilé pro 15letou opravitelnost prostřednictvím výroby a dlouhodobého skladování náhradních dílů. V důsledku toho mohou autorizované servisy Rowenta kdykoli odstranit závadu na spotřebiči během a po záruční době.

I přes naši snahu však mohou být některé díly dočasně nedostupné. Poté vás budeme kontaktovat a navrhneme vám, abyste počkali, než budeme moci pokračovat v opravě, nebo můžete požádat o vrácení vašeho spotřebiče a plnou náhradu za vaši jednorázovou opravu za pevnou cenu.

Někdy se může stát, že spotřebič bohužel nelze opravit; v tomto případě jej můžete získat zpět od autorizovaného servisu a obdržet náhradu celé hodnoty jednorázové opravy za pevnou cenu.
Dodal jsem svůj spotřebič autorizovanému servisu, ale neobdržel jsem žádnou zpětnou vazbu ohledně opravy.
Pokud jste neobdrželi žádnou zpětnou vazbu ohledně opravy, kontaktujte prosím příslušný autorizovaný servis.

Záruka

Můj opravený spotřebič nefunguje při dodání nebo se závada projeví během prodloužené záruky na 6 měsíců.
Záruku na váš spotřebič můžete uplatnit po dobu 6 měsíců po opravě. V tomto případě kontaktujte autorizovaný servisi, který váš spotřebič opravoval, s dokladem vystaveným při první opravě.
Je možné obnovit záruku?
Prodloužení záruky zatím neprodáváme. Po opravě se však na váš spotřebič plně vztahuje prodloužená záruka na 6 měsíců (nejen na opravené díly). Pokud po tomto 6-ti měsíční období na vašem spotřebiči projeví opět závada, doporučujeme vám zadat jednorázovou opravu za pevnou cenu.
Šestiměsíční prodloužení záruky zahrnuté v jednorázové opravě za pevnou cenu zahrnuje:
Prodloužení záruky na 6 měsíců se vztahuje na celý spotřebič, nikoli pouze na díly vyměněné v rámci opravy.
Můj opravený spotřebič v průběhu prodloužené záruky na 6 měsíců nefunguje.
Záruka se vztahuje na celý váš spotřebič po dobu 6 měsíců po opravě. Po uplynutí této doby se na váš spotřebič již nevztahuje záruka. Obraťte se proto na autorizovaný servis, aby ho opravil nebo si objednejte novou službu jednorázové opravy za pevnou cenu.