ROWENTA X-PLORER SERIE 60 Allergy RR7447WH bílý

X-PLORER SERIE 60 Allergy RR7447WH bílý
Nejtenčí robotický vysavač 4v1*

S robotickým vysavačem Rowenta X-PLORER 60 získáte uklizenou domácnost a poradíte si s alergeny v prachu, aniž byste museli hnout prstem! Systém Aqua Force během vysávání rovnou i vytírá podlahu, takže nabízí opravdový efekt 2v1 a viditelně dokonalý výsledek! Vysoce účinný filtr zachytí 99,9 % prachu. Nejtenčí robotický vysavač od Rowenty s výškou pouhých 6 cm, včetně koleček, projede dokonce i pod nízkým nábytkem a dokonale uklidí díky vysokému sacímu výkonu až 2 300 Pa. Mimořádně přesný metodický navigační systém Smart Exploration 4.0 umožňuje pokrýt celou domácnost. Kromě toho je přístroj velmi intuitivní a snadno se používá: jednoduše se připojte k aplikaci a ovládejte robota kdykoli a odkudkoli. Je kompatibilní dokonce i s virtuálními asistenty s hlasovým ovládáním vč. Siri, takže můžete úklid domácnosti kompletně svěřit technologiím!

Referenční číslo : RR7447WH

*Ve srovnání s Top 15 nejprodávanějšími robotickými vysavači v Evropě, nezávislý panel dat 2019

Výhodyproduktu

Rowenta X-PLORER 60: super tenký robotický vysavač s mopem pro všechny povrchy

Ukliďte svoji domácnost a zbavte se alergenů v prachu, aniž byste hnuli prstem, díky robotickému vysavači Rowenta X-PLORER Serie 60! Systém Aqua Force během vysávání rovnou i vytírá podlahu, takže nabízí opravdový efekt 2v1 a zajišťuje viditelně dokonalé výsledky. Jeho vysoce účinný filtr zachytí 99,9 % prachu, takže vám zajistí naprosté pohodlí. Super tenký robotický vysavač s výškou pouhých 6 cm projede dokonce i pod nízkým nábytkem a vysává prachové alergeny. Jeho metodický navigační systém Smart Exploration 4.0 pokryje celý váš dům s mimořádnou přesností a díky integrovanému gyroskopu se pohybuje logickou cestou. Vysoký sací výkon až 2 300 Pa nenechá na zemi ani smítko. Neuvěřitelně inteligentní robotický vysavač dokonale sleduje cestu vašich stěn díky nejnovějším bočním technologickým senzorům a díky geniální detekci koberců automaticky přizpůsobuje svou účinnost podle typu podlahy. Kromě toho je vysoce intuitivní a snadno se používá, takže si díky němu odpočine nejen vaše tělo, ale i vaše mysl! Po připojení k aplikaci můžete snadno naplánovat a nastavit úklid – kdykoli a odkudkoli. Je kompatibilní dokonce i s virtuálními asistenty s hlasovým ovládáním - Siri pro zařízení Apple, Amazon Alexa a Google Assistant, takže můžete úklid domácnosti kompletně svěřit technologiím!

Technické parametry / porovnání

Účinnost čištění
Technologie Otočný centrální kartáč  
Typ kartáče Kartáč na vlasy/chlupy  
Boční kartáč 2  
Motorizace Bezkartáčový motor  
Úklidové režimy Metodický, Bodový a Sledování stěn  
Výkonové stupně 3  
Vacuum efficiency 2-3  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Navigace
Monitoring překážek Infračervené senzory  
Senzory proti pádu ze schodů Ano: 3 senzory  
Virtuální zeď Ne  
Type of navigation Methodic (gyroscope)  
Připojení
Scheduling    
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)    
Typ baterie Lithium ion  
Čas dobíjení 4 hodiny  
Provozní doba 90min (ECO mode) 70min (STANDARD) 60min (BOOST)  
Allergy care    
Provozní doba
Provozní doba (min. poloha) 90 minut (ECO)  
Způsob nabíjení Dobíjecí základna  
Samonabíjení    
Vybavení
Řídicí systém Ano: aplikace  
Objem zásobníku na prach 0.4  L
Filtrace Vysoce výkonný filtr  
Mluvící robot Ne  
Ostatní 2v1 vysává a vytíra v jednom kroku  
Ergonomie
Úroveň hluku 65  dB(A)
Rozměry/hmotnost
Rozměry 32,5x32,5x6  cm
Design
Barva Bílá  
Typ zástrčky EU  
Další přiložené příslušenství nádržka na vodu,2 mopy  

Dokumentace

Časté otázky

Aplikace pro roboty je určena výhradně pro chytré telefony.
Naše výrobky jsou kompatibilní se všemi operátory a většinou routerů na trhu.
Ve frekvenčním pásmu 2,4 GHz můžete zařízení připojit k jakémukoli typu WiFi s šifrováním WEP, WPA a WPA2.

Upozornění:
Vaše zařízení se nemůže připojit k WiFi ve frekvenčním pásmu 5 GHz.
Wi-Fi síť s heslem, které obsahuje speciální znaky, nebude fungovat stejně dobře jako otevřená síť Wi-Fi (nevyžadující heslo).
Přejděte na nastavení svého chytrého telefonu a zkontrolujte, zda je váš chytrý telefon připojen k domácímu WiFi.
Vaše domácí WiFi musí mít připojení k internetu.
Zkontrolujte prosím následující prvky:
a) 5GHz síť?
Váš chytrý telefon může používat síť 5 GHz a zařízení ji nemůže detekovat.
Řešení: váš chytrý telefon může zůstat v 5GHz síti, ale zařízení musí být připojeno k 2,4GHz síti. Proto byste zde měli pro zařízení vybrat síť 2,4 GHz. Párování bude fungovat, i když se vrátíte do sítě 5 GHz.

Ujistěte se, že váš bezdrátový směrovač buďto používá pásmo 2,4 GHz, nebo se jedná o dvoupásmový směrovač, který je nakonfigurován pro podporu pásma 2,4 GHz. Zařízení nepodporuje pouze pásmo 5 GHz.

b) Skrytý název sítě?
Pokud je vaše síť „skrytá“, můžete ručně zadat SSID (název sítě) stisknutím tlačítka „Enter SSID“ (Zadat SSID).
V části „Settings“ (Nastavení) na pravé straně výchozí obrazovky musíte vybrat možnost „WiFi settings“ (Nastavení WiFi) a „activate WiFi“ (Aktivovat WiFi).
Poté vyberte síť WiFi a zadejte své heslo.
Zde je seznam nejběžnějších problémů a řešení v pořadí podle četnosti.

  1. Párování proběhlo úspěšně, ale spotřebič není připojený: Pokud se v aplikaci zobrazuje informace, že spotřebič není připojený, aplikaci ukončete a znovu spusťte.

    Pokud se spotřebič po provedení této akce stále nezobrazuje:
    – Výrobky Explorer Serie 40: Vyjměte robota z dokovací stanice a na 3 sekundy stiskněte tlačítko. Pokud chcete vytvořit další spojení s jiným telefonem, možná bude potřeba stisknout tlačítko vícekrát, aby začalo blikat oranžově.
    – Výrobky Explorer Serie 60: Restartujte robota pomocí přepínače vedle zásobníku na prach.
    – Výrobky Explorer Serie 80: Restartujte robota pomocí přepínače, který je pod ním.

  2. Wi-Fi připojení: Zkontrolujte heslo Wi-Fi sítě a pečlivě jej zadejte.

  3. Mějte svůj chytrý telefon v blízkosti spotřebiče a modemu, dokud se párování nedokončí.

  4. Přístupový bod se systémem Android: Pokud se zobrazí potvrzovací zpráva, ujistěte se, že je spotřebič připojený. Tato zpráva se může během párování objevit dvakrát.

  5. Přístupový bod se systémem iOS: Po několika pokusech restartujte chytrý telefon.

  6. Přístupový bod se systémem iOS: Během připojení ke spotřebiči se zobrazí vyskakovací okno s žádostí o připojení k síti „SEB_ACCESS_POINT“. Stiskněte tlačítko „Join“ (Připojit).

  7. Přístupový bod: Když jste aktivovali přístupový bod:
    – Výrobky Explorer Serie 40: Bliká LED dioda oranžově a zazní dvě pípnutí?
    – Výrobky Explorer Serie 60: Bliká kontrolka Wi-Fi rychle a zazní pípnutí?
    – Výrobky Explorer Serie 80: Bliká kontrolka Wi-Fi?

    Pokud ne, zkuste to znovu.

  8. Přístupový bod se systémem Android: Po několika pokusech odstraňte síť „SEB_AccessPoint“ z nastavení chytrého telefonu (pokud je zobrazená).

  9. Přístupový bod se systémem Android: Některé chytré telefony mají v nastavení Wi-Fi možnost nepoužívat připojení k Wi-Fi síti, která nemá připojení k internetu.

    Chcete-li provést spárování, tuto možnost vypněte, aby se mohl chytrý telefon připojit ke spotřebiči. Tato možnost je k dispozici u chytrých telefonů Xiaomi, jako je například Pocophone F1 a Redmi Note 8.

  10. Internetové připojení: Ujistěte se, že spotřebič, který chcete spárovat, nevyžaduje proxy.

  11. Android: Je nutné povolit zjišťování polohy.

  12. Internetové připojení: Zkontrolujte, že jste v nastavení Wi-Fi vybrali pro připojení spotřebiče síť 2,4 GHz, nikoli 5 GHz.

  13. Připojení ke cloudu: Zkontrolujte, zda je automatické opětovné připojení k domácí síti Wi-Fi správné.

  14. Připojení ke cloudu: Aktivujte v chytrém telefonu mobilní data.

  15. Po několika pokusech: Restartujte Wi-Fi modem.

  16. Po několika pokusech: Odpojte spotřebič ze sítě, počkejte 20 sekund a pak jej znovu připojte.
    Pokud je problém stále přítomen, spotřebič resetujte (tvrdý reset).
Existuje několik možných důvodů:
• Nezadal(a) jste správnou e-mailovou adresu pro účet. Prosím, ověřte.
• Nezadal(a) jste správné heslo. Chcete-li provést reset, požádejte e-mailem o dočasné heslo a poté změňte heslo v nabídce aplikace.
Zkontrolujte, zda je vaše zařízení kompatibilní: Seznam kompatibilních zařízení
Nevysávejte vlhké povrchy, jakékoliv tekutiny, horké předměty (žhavý popel, cigarety), velmi jemné materiály (sádru, cement, popel atd.), velké ostré odpadní předměty (sklo), škodlivé látky (ředidla, brusiva atd.), agresivní látky (kyseliny, čisticí přípravky atd.), hořlavé a výbušné látky (na bázi ropy nebo alkoholu).
Stanici nabíjecí základny umístěte na zeď, na plochý povrch a tak, aby ji robotický vysavač mohl snadno nalézt.
Na daném místě se nesmí nacházet žádné překážky (ani koberečky). Ponechte alespoň 1,5 metr volného prostoru nalevo a napravo od stanice základy a 2 metry volného prostoru před stanicí základny. Pokud stanici umístíte do rohu nebo pokud bude obtížné ji nalézt, robotický vysavač ji nebude moci dosáhnout.
Napájecí kabel stanice základny natáhněte podél zdi.
Více informací naleznete v pokynech v uživatelské příručce.
Stanici nabíjecí základny ponechte stále zapojenou (pokud nabíjecí stanice není aktivována, není dostupná funkce automatického dobíjení).
Ano, váš robotický vysavač je vybaven senzory proti pádu, které detekují schody a mezery.
Mohou však nastat situace, kdy senzory nejsou tak účinné. Účinnost senzorů mohou ovlivnit například zakřivené hrany schodiště, koberce vedle schodů, kluzké povrchy či překážky.
Před spuštěním robotického vysavače se ujistěte, že v daném prostoru nejsou žádné překážky, napájecí šňůry, oblečení nebo jiné potenciálně nebezpečné předměty, které by mohly způsobit poruchu zařízení nebo jiné nehody.
Ano, robot lze nabíjet na nabíjecí stanici, i když je hlavní vypínač robotu vypnutý.
Robotický vysavač řady 60 má 3 režimy úklidu:
• „Methodic“ (Metodický) (k čištění všech přístupných oblastí),
• „Wall follow“ (Sledování zdi) (čištění podél stěn a v rozích),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (k čištění lokalizované oblasti).
Chcete-li zvolit režim „Methodic“ (Metodický), stiskněte jednou tlačítko napájení na robotu.
Chcete-li zvolit režim „Spot“ (Lokalizovaný), stiskněte dvakrát tlačítko napájení na robotu.
Chcete-li zvolit režim „Wall follow“ (Sledování zdi), stiskněte třikrát tlačítko napájení na robotu.
V mobilní aplikaci můžete také aktivovat různé režimy čištění.
Pro pozastavení čištění stiskněte tlačítko napájení na robotu.
Pro obnovení čištění stiskněte znovu tlačítko napájení na robotu.
Chcete-li odeslat robot zpět do dokovací stanice, stiskněte tlačítko dobíjení na robotu. Tlačítko nabíjení se rozsvítí červeně.
Když se robot nabíjí, kontrolka nabíjecí základny bliká modře.
Když je robot plně nabitý, kontrolka přestane blikat a zůstane svítit modře.
Robotický vysavač vždy uchovávejte v dokovací stanici, pokud jej nepoužíváte.
Pokud plánujete robot delší dobu nepoužívat, plně jej nabijte a poté z něj vyjměte baterii (ujistěte se, že je robot při vyjmutí baterie vypnutý). Skladujte robot a baterii na chladném suchém místě. Každé 3 měsíce baterii nabijte.
Zařízení nepoužívejte. Nedotýkejte se svorek, abyste předešli jakémukoliv nebezpečí. Nabíjecí stanici musíte odpojit ze zásuvky a nechat ji vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.
Nádobu na prach vysypte do odpadkového koše po každém použití. Těsnění sběrače prachu otřete hadříkem.
Doporučuje se čistit centrální kartáč nejméně jednou týdně.
Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Doporučuje se čistit filtry nejméně jednou týdně.
Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Je nutné pravidelně čistit levé, pravé a přední kolečka, aby se odstranily zamotané vlasy a nitě.
Doporučuje se otírat senzory a nabíjecí kontakty (robotu a nabíjecí základny) čistým suchým hadříkem jednou týdně.
Před čištěním senzorů a nabíjecích kontaktů vypněte robot.
K čištění robotického vysavače nepoužívejte žádné čisticí prostředky.
U některých částí můžete použít vodu, u ostatních můžete použít pouze suchý hadřík. Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Doporučujeme měnit filtr na jemný prach a pěnový filtr každých 6 měsíců.
Boční kartáče by měly být vyměněny za nové každých 6 měsíců.
Zařízení nepoužívejte. Abyste předešli jakémukoliv nebezpečí, musíte je nechat vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.
Zkontrolujte:
Zda není nádoba na prach plná.
Čistotu filtrů.
Zda nějaký předmět nebo smetí neblokuje sací otvor na spodní straně robotického vysavače.
Existuje několik možných důvodů:
• Pokud robot nezačal s čištěním ze své dokovací stanice, nevrátí se k ní. V tomto případě se robot vrátí do svého výchozího bodu.
• Pokud robot vysává v režimu Spot (Lokalizovaný), robot se vrátí do výchozího bodu.
• Pokud je robot zvednut a položen zpět na zem, pokusí se sám sebe přemístit. Pokud to nedokáže, vrátí se do svého výchozího bodu.
Zkontrolujte následující:
• Nabíjecí stanice nesmí být instalována na koberci.
• Nabíjecí stanice nesmí být vystavena slunečnímu záření ani se nesmí nacházet v blízkosti zdroje tepla.
• Volný prostor z boku a na přední straně nabíjecí stanice odpovídá pokynům v uživatelské příručce.
• Zástrčka je správně připojena k nabíjecí stanici.
• Nabíjecí kabel je připojen k elektrické síti.
• V okolí nabíjecí základny nejsou žádné překážky.
• V blízkosti kontaktů nabíjecí stanice nejsou žádné předměty.
• Nabíjecí stanice je aktivována (kontrolka LED svítí zeleně).

Pokud po kontrole těchto prvků robot stále nemůže najít základní stanici, kontaktujte schválenou společnost opravující vysavače.
Můžete provést následující úkony:
• Vypněte a znovu zapněte hlavní vypínač.
• Odpojte kabel a znovu jej připojte k nabíjecí stanici.
• Ujistěte se, že nabíjecí kontakty a okénka senzoru nejsou zanesené, a poté otřete hlavní tělo a nabíjecí stanici suchým hadříkem. Nezapomeňte vypnout hlavní vypínač a robot a poté jej pečlivě osušit.
• Zkontrolujte, zda v blízkosti nabíjecí stanice nejsou žádné překážky, jako je reflexní předmět, židle apod.

Pokud ani po těchto krocích automatické nabíjení stále nefunguje, obraťte se na schválenou společnost, která opravuje vysavače.
Je to obvyklé. Vysavač může zůstat připojen k dokovací stanici bez jakéhokoli rizika.
Upozornění: používejte pouze určenou nabíječku.
Zkontrolujte následující:
• Zda je spínač pod robotem v poloze „ON“ (Zapnuto).
• Zda svítí displej. Pokud ne, nabijte robot na základní stanici.
Zkontrolujte následující:
• Pod koly nejsou žádné překážky.
• Robot není blokován kvůli rozdílům v úrovni podlahy.
• Není zobrazena žádná chybová zpráva. (viz část Odstraňování problémů a kódy chyb v uživatelské příručce)
Můžete provést následující úkony:
• Dbejte na to, aby do 10 cm od schodiště/mezery nebyly žádné překážky.
• Okénka senzorů otřete suchým hadříkem.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na schválenou společnost provádějící opravy vysavačů.
Ujistěte se, že kartáč není ucpaný. Vyčistěte kartáč od zamotaných vlasů a vláken.
Pokud je kartáč poškozený, vyměňte jej za nový.
Blikající indikátor a zvukový signál indikuje chybu.
Další podrobnosti o chybě a řešení najdete v uživatelské příručce.
Můžete provést následující úkony:
• Zkontrolujte, zda není ucpaný vstupní kanál.
• Zkontrolujte, zda je zásobník na prach správně namontován.
• Vyprázdněte zásobník na prach, pokud je plný.
• Vyjměte centrální kartáč a vyčistěte jej.
• Zkontrolujte, zda není ucpaný filtr.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na schválenou společnost provádějící opravy vysavačů.
Pokud robot rozpozná riziko, je aktivována bezpečnostní funkce motorem poháněného kartáče.

Mohou nastat dvě situace:
Motorem poháněný kartáč se zasekne: robot se jej pokusí uvolnit a zastaví vysávání a motorem poháněný kartáč.
Robot se pokusí uvolnit kartáč: pokud to není možné, vypne se a budete jej muset vyčistit ručně.

Pokud se kartáč zasekne v hustém koberci kvůli dlouhým a/nebo silným vláknům nebo robot vysává koberec po dlouhou dobu, kartáč se přestane otáčet a robot bude nadále vysávat bez něj.
Robot může zaznamenat určité problémy představované chybovými kódy.
Další podrobnosti o chybových kódech a řešeních najdete v uživatelské příručce.
Filtr může být vložen nesprávně. Zkuste správně umístit filtr do otvoru na jeho držáku.
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v příručce k zařízení a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud je zásuvka funkční, ale zařízení přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit a zaneste ho do autorizovaného servisu.
Robot lze resetovat stisknutím tlačítka pro návrat do výchozí pozice a tlačítka spuštění po dobu 5 sekund. Je-li postup úspěšný, uslyšíte pípnutí a tlačítko spuštění bliká.
Tento stav je normální, protože jste připojeni k zařízení, které nemá připojení k internetu.
U některých chytrých telefonů se po připojení k WiFi zařízení může zobrazit zpráva s výzvou k potvrzení, že chcete zůstat v této síti bez připojení k internetu. Aby bylo spojení úspěšné, musíte odpovědět, že se přesto chcete připojit k této síti.
Nejprve zkontrolujte, zda je robot připojen. Pokud kontrolka WiFi bliká, robot se pokouší připojit k síti WiFi.

LED dioda nesvítí: Robot není připojen. Nejprve zkontrolujte router.

LED dioda bliká: Robot se pokouší připojit. Počkejte chvíli.
Pokud je robot v tomto stavu několik minut, restartujte robot tím, že jej sejmete ze základny a použijete spínač umístěný poblíž zásobníku na prach.

Kontrolka LED svítí stálým světlem: Robot je připojen.
V tomto případě restartujte robot tím, že jej sejmete ze základny a použijete spínač umístěný poblíž zásobníku na prach. Pokud to nefunguje, použijte postup resetování.
Ne, spotřebič je určen pouze pro vnitřní použití.
Ano, senzory robotického vysavače nevyžadují ke své funkci při vysávání světlo.
Robotický vysavač je účinný na tvrdých površích podlah, včetně dlaždic, parket, laminátu, vinylu a koberců, které nejsou silnější než 1,5 cm.
Ano, pro udržení čistoty se doporučuje používat robotický vysavač, ale stále existují povrchy, kde robotický vysavač nefunguje tak efektivně jako nerobotické vysavače.
Ano, pomocí mobilní aplikace můžete naplánovat jeden úklidový proces nebo nastavit funkci denního úklidu.
Robot je omezen na jeden program denně, aby bylo zajištěno optimální čištění všech přístupných místností.
Ano. Po úplném nabití se robot přepne do režimu spánku.
Ano, sníží-li se při čištění úroveň nabití baterie, robot se automaticky vrátí k nabíjecí základně.
Po dokončení nabíjení vysavač znovu spustí proces čištění.
Důvodem je, že robot nezačal čistit ze své dokovací stanice: protože se robot vrací do svého výchozího bodu, vrátí se na místo, kde začal vysávat v režimu Spot (Lokalizovaný).
Vaše zařízení obsahuje četné obnovitelné nebo recyklovatelné materiály. Předejte je v místním sběrném středisku.
Pokud se domníváte, že některá část chybí, zavolejte prosím na středisko služeb pro spotřebitele a my Vám pomůžeme najít vhodné řešení.
Přejděte prosím do sekce „Obchod s příslušenstvím“ na internetové stránce, kde můžete snadno nalézt cokoliv, co budete ke svému výrobku potřebovat.
Podrobnější informace naleznete v oddělení Záruční podmínky na této stránce.
Robotický vysavač řady 60 a 80 má 3 výkonové režimy: Silent (Tichý), Normal (Normální) a Boost (Zvýšený).
V mobilní aplikaci můžete také aktivovat různé režimy výkonu.
Ano, senzory robotu umožňují identifikovat koberec a robot se automaticky přepne do režimu Boost (Zvýšený).
Nabití prázdné baterie bude trvat 4–5 hodin.
Robot může na baterii běžet až 90 minut.
Můžete svůj robot sdílet tak, že si každá osoba stáhne aplikaci pro robot od společnosti Rowenta a bude postupovat podle pokynů pro připojení.
Aby mohl váš chytrý telefon detekovat vaše WiFi, aplikace potřebuje povolení ke zjišťování polohy podle požadavků Google.
Pokud toto povolení neudělíte, váš chytrý telefon nebude moci najít vaše zařízení a nebude schopen pokračovat v párování.
Tyto informace nebudou použity ani uloženy.