ROWENTA Robotický vysavač Rowenta X-PLORER S65 RR8L65WH

Robotický vysavač Rowenta X-PLORER S65 RR8L65WH
Nejtenčí laserový vysavač s vytíráním na trhu*

Představujeme robotický vysavač Rowenta X-PLORER Serie 65, ultra tenký robotický vysavač pro systematický úklid s trvalým mapováním, díky kterému bude vaše domácnost dokonale čistá. Pozvedněte úklid domácnosti na vyšší úroveň s plně automatickým řešením pro úklid bez námahy: laserová technologie pro systematický úklid a pokrytí všech podlah, ultra tenká konstrukce o výšce pouhých 7,8 cm, vysávání a vytírání v jednom kroku s elektronickou regulaci tlaku vody a další funkce.

Referenční číslo : RR8L65WH

*V porovnání s 15 nejprodávanějšími laserovými robotickými vysavači v Evropě (22 zemí), údaje z nezávislého panelu z roku 2023, hodnota a objem prodeje

Nejtenčí robot s laserovou navigaci na trhu

Díky ultra tenké konstrukci s výškou pouhých 7,8  robotický vysavač snadno zajede i pod nízký nábytek a do stísněných prostor a uklidil i tam, kam se běžné roboty nedostanou. Objevte možnosti úklidu bez námahy, kterou přenecháte robotovi, abyste se už nemuseli nikdy ohýbat ani přesouvat těžký nábytek! Robotický vysavač Rowenta X-PLORER S65 zajede pod pohovky, postele i skříňky a uklidí každý dostupný centimetr vaší domácnosti.

Technické parametry / porovnání

Účinnost čištění
Technologie Otočný centrální kartáč  
Typ kartáče Electro brush  
Boční kartáč 1  
Motorizace Bezkartáčový motor  
Výkonové stupně 4  
Your habits Automatic and effortless cleaning  
Vacuum cleaning efficiency 2000 Pa < Great <4000 Pa  
Vytírání Standard  
2v1 Yes (Mop included in pack)  
Navigace
Řízení úklidu ve více místnostech    
Monitoring překážek Standard (Obstacle detection >10 cm)  
Senzory proti pádu ze schodů Ano: 3 senzory  
Virtuální zeď Ano: přes aplikaci  
Typ navigace Best-in-class (laser or laser+camera)  
Virtuální mapa domácnosti Room management and cleaning report  
Ability to go under low furniture Great  
Připojení
Časovač    
Wi-fi připojení    
Načasování úklidu
Úklid po pokojích Yes (customized cleaning)  
Autonomy
Typ baterie Lithium ion  
Čas dobíjení 4 hodiny  
Provozní doba 120 min. (Eco)  
Provozní doba
Provozní doba (min. poloha) 120 min. (Eco)  
Způsob nabíjení Dokovací stanice  
Samonabíjení    
Funkce Dobít a jít    
Vybavení
Řídicí systém Ano: aplikace  
Filtrace Standardní  
Mluvící robot Ne  
Ostatní 2 standardní mopy  
Ergonomie
Úroveň hluku 70  dB(A)
Design
Barva ČERNÁ  
Typ zástrčky EU  

Prohlédněte si exkluzivní nabídky obchodu s příslušenstvím

Dokumentace

Časté otázky

Aplikace pro roboty je určena výhradně pro chytré telefony.
Pokud vaše síť není v seznamu dostupných sítí viditelná, přesuňte prosím zařízení blíže ke zdroji internetu.
Pokud síť stále není viditelná, nemusí být se zařízením kompatibilní. Podporovány nejsou zejména 5GHz sítě. Nahlédněte do seznamu kompatibilních zařízení.
Můžete přejít do nastavení svého chytrého telefonu a zkontrolovat, zda je váš chytrý telefon připojen k domácímu WiFi. Vaše domácí WiFi musí mít připojení k internetu.
U některých telefonů Xiaomi může při připojování docházet k problémům. Může se zobrazit neobvykle velký počet automaticky otevíraných oken.
Týká se to telefonů se systémem MIUI (jako například modely Redmi a Pocophone).

V takovém případě zkuste provést následující kroky:
Nastavení > Aplikace > Spravovat aplikace > Roboty Rowenta > Další oprávnění. Na této stránce přijměte oprávnění ke změně připojení k Wi-Fi.
Nastavení > Wi-Fi > Další nastavení > Asistent Wi-Fi. Na této stránce deaktivujte dostupné možnosti.
Po zadání hesla dojde při připojování ke cloudu k chybě.

• Při připojování ke cloudu je nutné připojení k internetu, aby se zařízení mohla spárovat. Připojení k internetu můžete navázat aktivováním mobilních dat nebo automatickým opětovným připojením k domácí síti.
• Zkontrolujte, zda je v telefonu správně nastavené datum a čas. Pokud by se hodnoty lišily, propojení nebude možné.

Pokud se opakovaně nedaří:
• Restartujte zdroj signálu Wi‑Fi.
• Vypínačem pod sběrnou nádobou zařízení vypněte a znovu zapněte.

Po několika neúspěšných pokusech můžete zařízení resetovat:
Na 15 sekund přidržte tlačítko „Home“ (Výchozí poloha), aby kontrolky obou tlačítek začaly blikat. Až se robot resetuje, zapípá.
Poté na 5 sekund přidržte tlačítka „Home“ (Výchozí poloha) a „Start“ (Spustit), aby kontrolky obou tlačítek začaly blikat, čímž zahájíte párování a další pokus o propojení.
Pokud i po několika neúspěšných pokusech dojde k nějaké chybě, postupujte takto:
• Zkontrolujte, zda směrovač sítě Wi-Fi podporuje standard 802.11b/g/n s pásmem 2,4 GHz, protože robotický vysavač nepodporuje 5GHz pásma.
• Zkontrolujte, zda automatické opětovné připojování k domácí síti Wi-Fi funguje správně.
• Aktivujte na chytrém telefonu mobilní data.
• Nepoužívejte funkci VPN (virtuální privátní síť).
• Zkuste párování zopakovat a zkontrolujte, zda jste vybrali správnou síť Wi-Fi a zda jste zadali správné heslo.
• Mějte telefon v blízkosti robota a stanice, dokud se párování nedokončí.
• Odpojte stanici a znovu ji zapojte.
• Resetujte robota, otevřete vyklápěcí kryt a na 15 sekund přidržte tlačítko „Home“ (Výchozí poloha).
•Na 5 sekund přidržte tlačítka „Home“ (Výchozí poloha) a „Start“ (Spustit), aby kontrolky obou tlačítek začaly blikat, a zkuste propojování provést znovu.
• Restartujte chytrý telefon.
• Pokud se objeví výstražné okno kvůli připojení k internetu, udržujte s robotem spojení.
• Když je stanice připojená k napájení a není v ní robot, kontrolka musí svítit bíle.

Telefon se systémem Android:
Během připojování se aplikace k robotu připojí automaticky. Je důležité, abyste k nové síti zůstali připojení.
Na různých telefonech se během připojování objevují různá dialogová okna:
• Pokud vám dialogové okno nabídne změnu sítě, protože ta současná nemá přístup k internetu, odmítněte.
• Pokud se zobrazí dotaz, zda chcete zůstat připojení k síti bez internetu, souhlaste.
• Pokud se zobrazí zpráva, že síť nemá přístup k internetu, bez nabídky změny sítě, nedělejte nic.
Aplikace již není kompatibilní se systémem Android verze 4.4.4 nebo nižší verzí, a to z důvodu vylepšeného zabezpečení dat.

Pokud je to možné, doporučujeme zařízení aktualizovat na vyšší verzi systému Android nebo použít jiné kompatibilní zařízení.

Aktualizace nejen rozšíří vaše možnosti díky novým funkcím a kompatibilitě s nejnovějšími technologiemi, ale také vás ochrání před možnými chybami zabezpečení, které byly v nejnovějších verzích opraveny.
Existuje několik možných důvodů:
• Nezadal(a) jste správnou e-mailovou adresu pro účet. Prosím, ověřte.
• Nezadal(a) jste správné heslo. Chcete-li provést reset, požádejte e-mailem o dočasné heslo a poté změňte heslo v nabídce aplikace.
Zkontrolujte, zda jsou ve vašem chytrém telefonu oznámení povolena.
Přejděte do „Nastavení” chytrého telefonu > „Oznámení” a ujistěte se, že jste povolili oznámení pro aplikaci „Rowenta Robots”.
Na domovské stránce aplikace klikněte na název aktuální mapy, poté přejeďte doleva a klikněte na „Přidat mapu”.

Můžete také přejít do „Nastavení” aplikace > „Moje mapy” > „Přidat mapu”. Váš robot zahájí průzkum prostředí a vytvoří novou mapu. V závislosti na ploše může průzkum trvat několik minut. Vyčkejte prosím do konce průzkumu. Poté zvolte název nové mapy a potvrďte ji.
Přejděte do „Nastavení” aplikace > „Moje mapy”, vyberte mapu, kterou chcete odstranit, a výběrem ikony koše v pravém horním rohu mapu odstraňte.
Přejděte do „Nastavení” aplikace > „Moje mapy”, vyberte jednu ze svých map a přejděte k nástrojům pro úpravy.
Chcete-li v aplikaci vytvořit položku v kategorii Moje oblíbené, přejděte na hlavní stránku, přepnutím spínače nahoru otevřete ovládací panel, klikněte na možnost „Vytvořit položku v kategorii Moje oblíbené“ a poté si ji přizpůsobte podle svých představ.
Nevysávejte vlhké povrchy, jakékoliv tekutiny, horké předměty (žhavý popel, cigarety), velmi jemné materiály (sádru, cement, popel atd.), velké ostré odpadní předměty (sklo), škodlivé látky (ředidla, brusiva atd.), agresivní látky (kyseliny, čisticí přípravky atd.), hořlavé a výbušné látky (na bázi ropy nebo alkoholu).
Stanici nabíjecí základny umístěte na zeď, na plochý povrch a tak, aby ji robotický vysavač mohl snadno nalézt.
Na daném místě se nesmí nacházet žádné překážky (ani koberečky). Ponechte alespoň 1,5 metr volného prostoru nalevo a napravo od stanice základy a 2 metry volného prostoru před stanicí základny. Pokud stanici umístíte do rohu nebo pokud bude obtížné ji nalézt, robotický vysavač ji nebude moci dosáhnout.
Napájecí kabel stanice základny natáhněte podél zdi.
Více informací naleznete v pokynech v uživatelské příručce.
Stanici nabíjecí základny ponechte stále zapojenou (pokud nabíjecí stanice není aktivována, není dostupná funkce automatického dobíjení).
Ano, váš robotický vysavač je vybaven senzory proti pádu, které detekují schody a mezery.
Mohou však nastat situace, kdy senzory nejsou tak účinné. Účinnost senzorů mohou ovlivnit například zakřivené hrany schodiště, koberce vedle schodů, kluzké povrchy či překážky.
Před spuštěním robotického vysavače se ujistěte, že v daném prostoru nejsou žádné překážky, napájecí šňůry, oblečení nebo jiné potenciálně nebezpečné předměty, které by mohly způsobit poruchu zařízení nebo jiné nehody.
Ano, robot lze nabíjet na nabíjecí stanici, i když je hlavní vypínač robotu vypnutý.
Zkontrolujte, zda je spínač pod robotem v poloze „ON“ (Zapnuto).
Robotický vysavač má 3 režimy ovládání:
• „Permanent map“ (Trvalá mapa) (přizpůsobení čištění pro jednotlivé místnosti),
• „No-go zones“ (Vynechané zóny) (pro definování, ve které zóně by robot neměl čistit),
• „Spot“ (Lokalizovaný) (k čištění lokalizované oblasti).
Pro pozastavení čištění stiskněte tlačítko napájení na robotu.
Pro obnovení čištění stiskněte znovu tlačítko napájení na robotu.
Chcete-li odeslat robot zpět do dokovací stanice, stiskněte tlačítko „Home“ (Výchozí poloha) na robotu.
Pokud robot zahájí čištění z dokovací stanice, vrátí se do dokovací stanice.
Robotický vysavač vždy uchovávejte v dokovací stanici, pokud jej nepoužíváte.
Pokud plánujete robot delší dobu nepoužívat, plně jej nabijte a poté z něj vyjměte baterii (ujistěte se, že je robot při vyjmutí baterie vypnutý). Skladujte robot a baterii na chladném suchém místě. Každé 3 měsíce baterii nabijte.
Vybírat můžete ze 3 různých mopů určených ke konkrétnímu použití:
• V případě šedého mopu se jedná o standardní mop k běžnému použití.
• Modrá varianta mopu je zaměřená na zvířata, její struktura je drsnější, aby lépe odstraňovala skvrny způsobené domácími mazlíčky.
• Zelený mop slouží k lepšímu odstraňování jemných částic při alergiích.

Šedý a modrý mop je třeba před nasazením na držák mopu navlhčit, na rozdíl od zeleného mopu, který je nutné používat bez použití vody.
Nedoporučuje se používat mop s vodou na citlivé podlahy, jako jsou parkety či koberce a předložky.
Tyto citlivé oblasti můžete obejít tak, že kolem nich vytvoříte vynechanou zónu mopu: po instalaci nádržky na vodu se robot těmto zónám vyhne.
Ne, nádržka na vodu a zvlhčený mop se musí instalovat těsně před čištěním a odebrat hned po něm.
Ihned robotický vysavač vypněte.
Vyjměte zásobník na prach, filtr a hlavní kartáč.
Před opětovnou instalací je nechte zcela vyschnout.
Stanici umístěte ke zdi a na rovný povrch v místě, které bude pro robota snadno dostupné.
Z oblasti 0,5 metru od bočních stran a 1,5 metru před stanicí odkliďte případné překážky včetně koberců. Stanici neumisťujte do rohu.
Napájecí kabel veďte podél zdi.

Další informace najdete v pokynech v uživatelské příručce.
Nádobu na prach vysypte do odpadkového koše po každém použití. Těsnění sběrače prachu otřete hadříkem.
Doporučuje se čistit centrální kartáč nejméně jednou týdně.
Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Doporučuje se čistit filtry nejméně jednou týdně.
Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Je nutné pravidelně čistit levé, pravé a přední kolečka, aby se odstranily zamotané vlasy a nitě.
Doporučuje se otírat senzory a nabíjecí kontakty (robotu a nabíjecí základny) čistým suchým hadříkem jednou týdně.
Před čištěním senzorů a nabíjecích kontaktů vypněte robot.
K čištění robotického vysavače nepoužívejte žádné čisticí prostředky.
U některých částí můžete použít vodu, u ostatních můžete použít pouze suchý hadřík. Další podrobnosti naleznete v uživatelské příručce.
Doporučujeme měnit filtr na jemný prach a pěnový filtr každých 6 měsíců.
Boční kartáče by měly být vyměněny za nové každých 6 měsíců.
Boční kartáč by se měl měnit každých 6 měsíců.
Zařízení nepoužívejte. Abyste předešli jakémukoliv nebezpečí, musíte je nechat vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.
Zařízení nepoužívejte. Nedotýkejte se svorek, abyste předešli jakémukoliv nebezpečí. Nabíjecí stanici musíte odpojit ze zásuvky a nechat ji vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.
Zkontrolujte:
Zda není nádoba na prach plná.
Čistotu filtrů.
Zda nějaký předmět nebo smetí neblokuje sací otvor na spodní straně robotického vysavače.
Existuje několik možných důvodů:
• Pokud robot nezačal s čištěním ze své dokovací stanice, nevrátí se k ní. V tomto případě se robot vrátí do svého výchozího bodu.
• Pokud robot vysává v režimu Spot (Lokalizovaný), robot se vrátí do výchozího bodu.
• Pokud je robot zvednut a položen zpět na zem, pokusí se sám sebe přemístit. Pokud to nedokáže, vrátí se do svého výchozího bodu.
Zkontrolujte následující:
• Nabíjecí stanice nesmí být instalována na koberci.
• Nabíjecí stanice nesmí být vystavena slunečnímu záření ani se nesmí nacházet v blízkosti zdroje tepla.
• Volný prostor z boku a na přední straně nabíjecí stanice odpovídá pokynům v uživatelské příručce.
• Zástrčka je správně připojena k nabíjecí stanici.
• Nabíjecí kabel je připojen k elektrické síti.
• V okolí nabíjecí základny nejsou žádné překážky.
• V blízkosti kontaktů nabíjecí stanice nejsou žádné předměty.
• Nabíjecí stanice je aktivována (kontrolka LED svítí zeleně).

Pokud po kontrole těchto prvků robot stále nemůže najít základní stanici, kontaktujte schválenou společnost opravující vysavače.
Můžete provést následující úkony:
• Vypněte a znovu zapněte hlavní vypínač.
• Odpojte kabel a znovu jej připojte k nabíjecí stanici.
• Ujistěte se, že nabíjecí kontakty a okénka senzoru nejsou zanesené, a poté otřete hlavní tělo a nabíjecí stanici suchým hadříkem. Nezapomeňte vypnout hlavní vypínač a robot a poté jej pečlivě osušit.
• Zkontrolujte, zda v blízkosti nabíjecí stanice nejsou žádné překážky, jako je reflexní předmět, židle apod.

Pokud ani po těchto krocích automatické nabíjení stále nefunguje, obraťte se na schválenou společnost, která opravuje vysavače.
Je to obvyklé. Vysavač může zůstat připojen k dokovací stanici bez jakéhokoli rizika.
Upozornění: používejte pouze určenou nabíječku.
Zkontrolujte následující:
• Zda je spínač pod robotem v poloze „ON“ (Zapnuto).
• Zda svítí displej. Pokud ne, nabijte robot na základní stanici.
Zkontrolujte následující:
• Pod koly nejsou žádné překážky.
• Robot není blokován kvůli rozdílům v úrovni podlahy.
• Není zobrazena žádná chybová zpráva. (viz část Odstraňování problémů a kódy chyb v uživatelské příručce)
Můžete provést následující úkony:
• Dbejte na to, aby do 10 cm od schodiště/mezery nebyly žádné překážky.
• Okénka senzorů otřete suchým hadříkem.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na schválenou společnost provádějící opravy vysavačů.
Ujistěte se, že kartáč není ucpaný. Vyčistěte kartáč od zamotaných vlasů a vláken.
Pokud je kartáč poškozený, vyměňte jej za nový.
Blikající indikátor a zvukový signál indikuje chybu.
Další podrobnosti o chybě a řešení najdete v uživatelské příručce.
Můžete provést následující úkony:
• Zkontrolujte, zda není ucpaný vstupní kanál.
• Zkontrolujte, zda je zásobník na prach správně namontován.
• Vyprázdněte zásobník na prach, pokud je plný.
• Vyjměte centrální kartáč a vyčistěte jej.
• Zkontrolujte, zda není ucpaný filtr.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na schválenou společnost provádějící opravy vysavačů.
Pokud robot rozpozná riziko, je aktivována bezpečnostní funkce motorem poháněného kartáče.

Mohou nastat dvě situace:
Motorem poháněný kartáč se zasekne: robot se jej pokusí uvolnit a zastaví vysávání a motorem poháněný kartáč.
Robot se pokusí uvolnit kartáč: pokud to není možné, vypne se a budete jej muset vyčistit ručně.

Pokud se kartáč zasekne v hustém koberci kvůli dlouhým a/nebo silným vláknům nebo robot vysává koberec po dlouhou dobu, kartáč se přestane otáčet a robot bude nadále vysávat bez něj.
Robot může zaznamenat určité problémy představované chybovými kódy.
Další podrobnosti o chybových kódech a řešeních najdete v uživatelské příručce.
Filtr může být vložen nesprávně. Zkuste správně umístit filtr do otvoru na jeho držáku.
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v příručce k zařízení a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud spotřebič přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit a obraťte se na oddělení zákaznické podpory.
Tento stav je normální, protože jste připojeni k zařízení, které nemá připojení k internetu.
U některých chytrých telefonů se po připojení k WiFi zařízení může zobrazit zpráva s výzvou k potvrzení, že chcete zůstat v této síti bez připojení k internetu. Aby bylo spojení úspěšné, musíte odpovědět, že se přesto chcete připojit k této síti.
Robota můžete resetovat přidržením tlačítka „Home“ (Výchozí poloha) na 15 sekund. Po resetování uslyšíte pípnutí a tlačítka zablikají.
1. Zkontrolujte, zda je robot správně připojený k bezdrátové síti. Otevřete vyklápěcí kryt robota a zkontrolujte, zda svítí kontrolka technologie Wi-Fi.
Pokud nesvítí, na 5 sekund přidržte tlačítko „Start“ (Spustit), aby se robot vypnul. Zkontrolujte, zda je v dosahu bezdrátové sítě, a znovu přidržte tlačítko „Start“ (Spustit), dokud kontrolky nezačnou blikat.

Pokud kontrolka technologie Wi-Fi stále bliká, může to být z několika důvodů:
• Robot může být vypnutý nebo nemusí být dostatečně nabitý.
• Robot je mimo dosah sítě Wi-Fi.
• Změnili jste heslo k síti Wi-Fi a robot se od ní musel odpojit. Na 15 sekund přidržte tlačítko „Home“ (Výchozí poloha), aby se robot resetoval, a poté jej znovu připojte.
• Software robota se neaktualizoval. Postupujte podle podrobných pokynů v aplikaci.

2. Kontrolka technologie Wi-Fi na robotu svítí, ale aplikace se nemůže připojit.
Chytrý telefon není připojený k internetu (síť Wi-Fi nebo 3G/4G).
Vyjměte robota ze stanice a na 5 sekund přidržte tlačítko „Start“ (Spustit), aby se vypnul. Poté robota opětovným přidržením tlačítka „Start“ (Spustit) na 5 sekund znovu zapněte. Jakmile se zapne, rozsvítí se kontrolky tlačítek.
Můžete provést následující úkony:
• Odpojte kabel od stanice a znovu jej připojte.
• Zkontrolujte, zda nejsou nabíjecí kontakty a okénka snímače zanesené, a poté tělo robota a nabíjecí stanici otřete suchým hadříkem. Nezapomeňte vypnout hlavní vypínač i robota a poté jej pečlivě osušit.
• Zkontrolujte, zda v blízkosti nabíjecí stanice nejsou žádné překážky, jako jsou reflexní předměty, židle apod.

Pokud automatické nabíjení nefunguje ani po těchto krocích, obraťte se na schválenou společnost, která opravuje vysavače.
• Zkontrolujte, zda je robot připojený k napájení.
• Zkontrolujte, zda má zcela nabitý akumulátor.
• Zkontrolujte, zda je robot zapnutý – po stisknutí tlačítka „Start“ (Spustit) by kontrolky měly svítit. Pokud je robot vypnutý a kontrolky nesvítí, na 5 sekund přidržte tlačítko „Start“ (Spustit), dokud se kontrolky nerozsvítí.
• Robota nepoužívejte bez modulu „vacuum only“ (pouze vysávání) ani bez nádržky na vodu.
• Zkontrolujte, zda je zásobník na prach a nádržka na vodu správně nasazená.
Ne, spotřebič je určen pouze pro vnitřní použití.
Ano, senzory robotického vysavače nevyžadují ke své funkci při vysávání světlo.
Robotický vysavač je účinný na tvrdých površích podlah, včetně dlaždic, parket, laminátu, vinylu a koberců, které nejsou silnější než 1,5 cm.
Ano, pro udržení čistoty se doporučuje používat robotický vysavač, ale stále existují povrchy, kde robotický vysavač nefunguje tak efektivně jako nerobotické vysavače.
Ano, pomocí mobilní aplikace můžete naplánovat jeden úklidový proces nebo nastavit funkci denního úklidu.
Robot je omezen na jeden program denně, aby bylo zajištěno optimální čištění všech přístupných místností.
Ano. Po úplném nabití se robot přepne do režimu spánku.
Ano, sníží-li se při čištění úroveň nabití baterie, robot se automaticky vrátí k nabíjecí základně.
Po dokončení nabíjení vysavač znovu spustí proces čištění.
Důvodem je, že robot nezačal čistit ze své dokovací stanice: protože se robot vrací do svého výchozího bodu, vrátí se na místo, kde začal vysávat v režimu Spot (Lokalizovaný).
Vaše zařízení obsahuje četné obnovitelné nebo recyklovatelné materiály. Předejte je v místním sběrném středisku.
Pokud se domníváte, že některá část chybí, zavolejte prosím na středisko služeb pro spotřebitele a my Vám pomůžeme najít vhodné řešení.
Přejděte prosím do sekce „Obchod s příslušenstvím“ na internetové stránce, kde můžete snadno nalézt cokoliv, co budete ke svému výrobku potřebovat.
Podrobnější informace naleznete v oddělení Záruční podmínky na této stránce.
Můžete svůj robot sdílet tak, že si každá osoba stáhne aplikaci pro robot od společnosti Rowenta a bude postupovat podle pokynů pro připojení.
Aby mohl váš chytrý telefon detekovat vaše WiFi, aplikace potřebuje povolení ke zjišťování polohy podle požadavků Google.
Pokud toto povolení neudělíte, váš chytrý telefon nebude moci najít vaše zařízení a nebude schopen pokračovat v párování.
Tyto informace nebudou použity ani uloženy.
Robotický vysavač má 4 výkonové režimy: Quiet, Eco, Standard a Boost.
V mobilní aplikaci můžete také aktivovat různé režimy výkonu.
Pokud chcete robota prodat, zvažte odstranění uložených dat:
• Robota resetujte: Otevřete vyklápěcí kryt a na 15 sekund přidržte tlačítko „Home“ (Výchozí poloha).
• Poté přejděte do aplikace Robots: Stiskněte možnost „Settings“ (Nastavení) a poté jméno robota a možnost „Delete product“ (Odstranit zařízení).
Pokud se domníváte, že jste u vašeho produktu objevili chybu zabezpečení, přečtěte si naše Zásady zveřejňování informací o chybách zabezpečení a chybu nám nahlaste.