Uživatelský manuál a často kladené dotazy SILENCE SOFT EP5640D0

Pro dokonalou a mimořádně tichou epilaci

S epilátorem Silence Soft se epilace stává chvílí naprostého klidu a ticha. Díky technologii systému Silence s hermeticky uzavřeným dvojitým pláštěm přístroje je epilace až čtyřikrát tišší* a umožňuje mimořádně precizní odstraňování chloupků s naprostou diskrétností. *než Rowenta EP75XX-EP87XX.

Referenční číslo : EP5640D0

Dokumentace

Časté otázky

Podpaží je pro odstraňování chloupků citlivou oblastí, protože kůže je zde jemná a citlivá (často zde lze po odstranění chloupků vidět červené tečky) a protože je podpaží pomocí hlavy epilátoru hůře přístupné. Epilátorem jde celkem snadno pohybovat po nohou, s podpažím je to však mnohem obtížnější, protože se jedná o prohlubeň. Někdy může být nutné na hlavu epilátoru proti pokožce mírně zatlačit, aby byla epilace účinná.

Na níže uvedených obrázcích jsou uvedeny vhodné pohyby k účinnému a bezbolestnému odstranění chloupků v podpaží.

Pro odstraňování chloupků z podpaží by mělo být použito příslušenství pro „citlivé oblasti“, které se připevní na hlavu epilátoru.

Ne. Přístroj nelze používat na obličej.
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v příručce k zařízení a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud je zásuvka funkční, ale zařízení přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit a zaneste ho do autorizovaného servisu.
Zařízení dále nepoužívejte. Abyste předešli jakémukoli nebezpečí, nechte kabel vyměnit v autorizovaném servisu.
Zařízení Třídy 1 musí být uzemněno (a má pouze jednu izolační vrstvu). Zařízení Třídy 2 nemusí být nutně uzemněno, protože má dvě samostatné a nezávislé izolační vrstvy.
Bezprostředně po epilaci se raději vyhýbejte opalování a koupání v moři, pokožka je citlivá. Pokud plánujete epilaci, platí stejná doporučení. Před epilací se neopalujte, aby nebyla pokožka příliš citlivá.
Vaše zařízení obsahuje četné obnovitelné nebo recyklovatelné materiály. Předejte je v místním sběrném středisku.
Pokud se domníváte, že některá část chybí, zavolejte prosím na středisko služeb pro spotřebitele a my Vám pomůžeme najít vhodné řešení.
Přejděte prosím do sekce „Obchod s příslušenstvím“ na internetové stránce, kde můžete snadno nalézt cokoliv, co budete ke svému výrobku potřebovat.
Podrobnější informace naleznete v oddělení Záruční podmínky na této stránce.